:)

سلام


بالاخره عضو نظام مهندسی شدم


دیروز وقتی رفتم درخواست بدم آقایی که اونجا بود میگه واسه خودت که نمی خوای دخترم اصلاً بهت نمی خوره....مگه متولد چندی شما؟!!!!بعد تا وقتی اونجا بودم کلاً بهم نیگاه می کرد و لبخند می زد


سر چندتا ساختمون هم رفتم و با تاسیساتشون آشنا شدم....تموم لباسهام خاکی شد اما در عوض کلی چیزی یاد گرفتم...آقایی که مسئولش بود کلی مهربونی به خرج داد و قرار شد چندتا نقشه واسه شروع بهم بده بسی خوشحال شدم اونوفت من



دیروز از فیس بوک فهمیدم یکی از دوستام ازدواج کرده...یعنی دوره زمونه ای شده ها!!!خب نمی شد قبلش  یه حور دیگه خبر می شدم خب!!




...

خدایا ما فقط تو رو داریم....


پس لطفاً مراقب خودت باش...

قاطی پاتی

سلام به همه 


این روزا نمی دونم چم شده؟!!!کلاً همه ی سیم پیچی ها قاطی شدن با هم


- نتایج آزمون فردا میاد.....نمی دونم چی می شه...اصلاً مهم نیست واسم نمی دونم چراا؟!!!


- خواهرم واسه طرح پزشکیش افتاده یه شهر دور...خیلی تلاش کردیم تا بهتر شه مکانش لااقل ...اما همه چی دست یه آدمه بدجنسه....نمی دونم خودش بچه نداره؟!!!آخه خواهرم متاهله....سخته خب...نمی فهمه اون آقاهه بد جنس اما


- رفتم کلاس آمادگی واسه تافل...اونجا یه سری بچه دبیرستانی هم بودن!!!هر چند به من هم نمی خوره پیرزن باشم...اما خودم رسماً آب شدم از شرمندگی


 - بارسلونا به حقش رسید...هر چند من منچستر رو هم دوست داشتم...مخصوصاً پدربزرگ فرگوسن رو اما کلاً این روزا بارسلون یه چیز دیگه ست


- ویژه نوشت: برای اون دوست گرامی که از من چند بار گلایه کردن که چرا به وبلاگشون نرفتم...باور کنید قسمتی که باید کد رو وارد کنم واسم نمایش داده نمی شه با دوتا browser هم امتحان کردم نشد....چون بسی شرمنده بودم از آدرس ایمیلی که گذاشته بودین استفاده کردم....امیدوارم دلایلم قانع کننده باشه.ممنون

مادر

خدایا


جایی بهتر از بهشت خلق کن


برای زیر پای مادرم می خواهم..............


برای مامان گلم که عاشقشونم و همه ی مامان های خوب دنیا؛ تو این روز قشنگ بهترین ها رو آرزو دارم